Thursday, February 24, 2011

serba sedikit tentang diri saya..

  1. Ini serba sedikit cerita diri saya,saya belajar kait jarum satu dari usia 15 tahun dgn kakak.mula2 mmg tk berminat langsung tapi bila dah siap satu alas meja seronok pun mula terasa lepas tu saya belajar lagi tapi saya cuma buat alas meja saje..bila ada duit lebih saya buat yg besar sikit..lepas saya pandai kait jarum satu dihati ada rasa tk puas sebab saya nak belajar kait jarum dua pulak..cari punya cari dgn izin ALLAH saya dapat belajar juga kait jarum dua..dulu bila kita nak belajar agak susah nak cari cikgu atau pun orang yg pandai tentang kait mengait ni.kalau jumpa pun banyak alasan yg meraka bagi..tapi pada saya kalau ada sesiapa yg berminat nak belajar mari saya ajar kan.tapi mesti beli jarum dan benang nya..disini saya ada jual benang dan jarum nya sekali siapa2 yg berminat boleh order terus kat saya..nnti saya ajar apa pattern yg minat..saya ada buku nya sekali cuma saya jual 1 pettern RM3 .kalau ada yg berminat boleh hubungi saya di Email..saya che_knit@yahoo.com

No comments:

Post a Comment