Thursday, February 24, 2011

belajar lah selagi kita mampu.

  • Nanti disini saya akan terang kan satu persatu macam mana nak kait jarum dua(knitting)
  • nanpak mmg susah tapi sebenar nya paling senang bila kita dah tahu apa itu knit dan apa itu purl..
  • dan macam mana nak mula kan menyinpul benang..kadang2 bila kita tak tahu dan tak nanpak apa2 kita dah mula malas nak belajar..tapi percaya lah bila kita dah tahu sedikit dan dah mula nanpak kita akan rasa seronok dan tak mahu tinggal kan lansung..tapi ingat jgn duk kusyuk mengait kita terlupa kerja yg lain pulak..
disini saya akan mula kan satu persatu.dgn cara mudah sekali dan senang nak ikut..sewaktu saya nak belajar dulu mmg susah nak cari cikgu..saya usha punya usha Allah tu makbul kan juga sampai lah saya boleh mengait tapi banyak yg perlu saya pelajari lagi..dan saya pun bukan nya pandai sangat cuma nak memahirkan lagi mutu kait saya.dgn cara begini lah saya..

No comments:

Post a Comment